Tråkigt!

2011-03-04 @ 10:44:26
Halloj..
Nu har jag suttit och läst alla bloggar som ska läsas förutom kissies haha för hennes blogg gick det inte att gå in på..:(
Sen har jag suttit och pluggat in lite om hårstrået det fastnar nog snart. Måste plugga engelska också för kommer ha prov på måndag-.-

Men minns ni uppgiften jag fick typ i måndags om att skriva om brand?
Skickade in den för någon dag sen och gick in på min hotmail idag och såg att hon hade skrivit.
Haha om jag inte är glad fick VG på den!:)
Det börjar bra huhu!:)
Det är inte så svårt som man trodde, ska ringa min pappi sen och berätta nyheten.
Ja då tänker ni säkert vadå VG det är inget..
Men för mig och min familj är VG mycket jag sket i skolan totallt med jag gick i sjuan,åttan och halva nian och nästan hela ettan när jag gick på risbergska..
Då hade jag liksom bara ig hela vägen förutom när jag gick ut nian då hade tre g typ, engelska,matte och svenska.

Så för mig att jag har fått VG på två saker jag har gjort så blir jag super glad och taggad och kommer säkert få en lite present från Pappi, så jag ska säga till han att vi ska åka till ikea:D:D

Aja nu ska jag inte skriva förfullt, får sluta tidigare idag kl halv två NAJS!
Så snart ska vi ha fransar och bryn.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback