Mätttttt!!

2011-03-07 @ 14:45:32
Jag gjorde ju som sagt klart min novell sen vart jag as hungrig och ville inte gå och äta själv, så åkte till willys sen hem och gjorde mat har sprecis ätit gooooottt!:)
Nu äter jag toffifee som efterrätt:)
Ska snart börja plugga lite mer.
Sen ska jag fixa mina naglar behövs verkligen-.-

Här kommer dagens outfit:

Svarta tajts från gina
Svart hög kjol från indiska
skjorta från gina.


Orkade sminka mig imorse och så hade jag ett örhänge från gina
sminkade mig med andra skuggor idag, lite ljusare och mer brunguld.
Tänkte ha på mig lösögonfransar men det gick inte sååå bra om man säger så, kan säga till er att jag hade någ ett kilo lim i ögonen, fyfan vad det sved!


Nu ska jag byta om till mjukis kolla lite på BB hörs senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback