Sminksmink!

2011-03-04 @ 13:52:19
Halloj, nu har jag slutat..
Jag hade velat varit kvar längre för jag tänkte åka hem med min älskling eller åka så vi kommer hem samtidigt typ-.-
Men han slutar inte om typ 40 minuter..
Så tänkte jag kan lika med stanna kvar till de och läsa lite, men sen tänkte jag att jag kunde gå hem och ÄTA! haha har knappt ätit ju;o

Jag färgade mina ögonfransar och så färgade jag på lollo, eller iaf ett öga hihi:)
Sen så tränade jag lite på att sminka vardagsmakeup, aså jag ville sminka mig som jag brukar ni vet värsta skuggorna och brunare smink så mitt ansikte ska matcha min kropp liksom:)
Men dom har typ inte sånt smink eller inte idag då fanns det typ bara ljusa skoggor eller svart;o
Och jag som tänkte ta med mitt smink idag.. jag skulle ha gjort de!?!

Aja men körde lite rosa tema eftersom jag har rosa naglar, här kommer en bild:


Gjorde med ljusa färger på ögonen och tog en rosa/röd rouge och rosa läppglans:)
Mitt hår är fett och äckligt så måste tvätta det när jag kommer hem, men nu är frågan ska jag sitta kvar eller åka?!

jag får se, ska iaf ut nu och ta frisk luft och sedan ska jag läsa alla bloggar sen tar jag nog bussen hemis!:)

Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback