Myskväll!

2011-03-04 @ 18:47:56
Drar snart och handlar lite, känns inte skönt att slösa våra pengar-.-
Men åker varken hem till pappa eller Älsklingen, vi stannar hemma ist och bara myser.
Jag ska snart tvätta bort sminket sen ladda ner massa bra filmer:)

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska kolla på Malinruuds dans och fråga om jag får börja, dansade förut och vill börja igen för det är så najs!
Så hoppas jag får börja i deras grupp och sen efter dansen ska jag snabbt gå på stan köpa saker jag behöver..
Men pengar försvinner fan också men ska fråga mammi eller pappi om man kan få låna lite-.-



Sitte och myser med en filt framför tvn:)

Hörs senare Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback