Hemma

2011-03-01 @ 21:16:27
Halloj, nu är jag hemma efter att ha handlat med Mammi och Älsklingen:)
Vart väldigt mycket så nu har vi as mycket mat, Najjjjjs!
Ska snart börja laga mat till mig och min pöjk, nudlar får det bli.

Sen så ska jag läsa lite ur min bok och skriva lite engelska, jag är så jävla glad för allt går ju så bra! haha snart kommer ni höra att allt går sämst, hihi man har ju sina dagar-.-

Men just nu duschar Älsklingen och jag ska fixa lite saker, måste smörja in mig och rita upp mina planer, hihi Älskar sånt att skriva ner eller rita hur man vill ha det på sitt rum eller saker man ska köpa, en sak jag måste köpa är brunkräm och kan inte slösa några pengar, kanske mammi vill betala hihi;)

Aja ville bara skriva av mig och berätta att jag är glad då kanske andra blir glada också!:)

Pusssss på er alla vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback