Hemma..

2011-03-05 @ 22:02:56
Hello!

Jag är skit trött och kom hem för typ en timma sen, åkte upp på stan och träffade malinruud sen kollade jag på hennes dans och bestämde mig att börja:)
Efter det gick vi på stan och Malinruud hittade en jätte fin tröja, plus hon köpte sin efterlängtande plattång haha;)
Jag köpte brunkräm och lösögonfransar det behövde jag verkligen, ville köpa massa mer aså hittade as najsiga kläder och verkligen massa bra jag behöver!

Men kan inte slösa så måste köpa det jag VERKLIGEN behöver!

Sen åt vi fort på mc sen bar det hemåt och när jag kommer hem så är det låst och jag har inga nycklar så får sitta i trappen och vänta typ 40 minuter sen kommer min syster och bror hem.
Jag går in och hinner bara sätta på datorn och ska börja läsa alla bloggar då ringer min pappa och säger att han är utanför och att jag ska komma ner och åka med han hem.
Jag stänger ner datorn sätter på mig tjockjackan och åker hem till pappa.
I bilen satt mina små syskon, filip,sara och ella. Så busade med dom!
Vi åkte och köpte kinamat för gott fast har ätit godare-.-
Sen satt vi och lekte, kolla på film myste lite för min lillasyster åker hem imorgon så ville träffa henne!

Sen när jag skulle ta bussen hem kom den 20 min försent och fick sitta och vänta i kylan.
När jag kom hem sätter jag på datorn och börjar läsa alla bloggar igen haha:D
Sen ringde älsklingen och sa att han var påväg så pratade med han i telen hela vägen!

Nu är han här och vi ska mysa framför film utan massa gott tyvärr för allt är slut från igår:(

Aja hörs kanske senare eller imorgon<3



Wow nörden är igång!-.-


Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback