Utekväll.

2011-01-22 @ 22:06:53
Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra ikv, och det blir ute kväll, ska ut med Älsklingen och hans morbror m.m och spela biljard:)
Haha det ska bli kul och spännande eftersom jag inte har spelat det så ofta så kommer nog flyga många bollar i luften;)

Jag sätter på mig ett vanligt linne och en kort t-shirt över och tajts, stövlar till det och skinnjacka och en fet halsduk!


Jag just nu, myser med min misse.
Tycker så synd om Hugo(systers hund) för han bara ligger i hallen ingen som gosar med han eller så..
Saknar efter min stora syster som fan nu haha;o
Hon har ju varit i thailand i två månader så känns faktiskt lite tomt utan henne nu och vill höra alla saker hon har gjort och se allt hon har köpt:)

Men vi hörs när jag kommer hem då blire film&mys med älsklingen!

Love Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback