Tv

2011-01-24 @ 16:24:44
Hejsan:)

Skulle ju göra mina engelska och skulle få hjälp av min pojkvän men hans chef ringde honom och fråga om han kunde jobba så sa han ja:o
Så han är och jobbar nu medans jag sitter i soffan och kollar på tv.

Jag hittade en app i min iphone som räcknar kalorier och kolhydrater osv så jag vet hur mycket jag får i mig och blir av mig jätte bra ju!

mitt mål är att få i mig 1251 kalorier per dag, så har förbrukat 888Cal och har 362 kvar:)

Men snart ska jag ringa min bror och fråga om han ska till Pappa, för vill inte dit själv=)

Allt jag behöver nu är en våg hihi känner att det kommer gå bra det här.
Ska träna lite hos pappa:)

Kommentarer

Postat av: Kulan

damn jag skulle inte orka hålla koll på alla kalorier jag käkade, måste ju bära med mig en våg i fickan vart jag än går =P



Till nåt helt annat: Gillar du superhjälte filmer?

2011-01-24 @ 16:55:50
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback