somnar snart..

2011-01-27 @ 22:22:55
Har inget att göra gjorde lite ögon sminkningar, en svart blå sotning och en brun lila typ:)
Vart ganska bra!
Imorgon ska jag sova ut sen tvätta håret duscha/bada.
Sen drar jag upp på stan ska nog köpa lösögonfransar och ögonsbrynsskugga, sen ska jag nog sola senare det behöver jag!:)

Nu håller jag på att somna, tvättade ansiktet för jag skulle vakna till men det hjälpte inte..

Aja får se om jag somnar, så säger godnatt nu pluttisar=)

Men ni märker nog om jag är vaken för då kommer jag ju skriva höhö.




Ångrar att jag åt massa:(

Ska väga mig imorgon haha-.-

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag är 21 :) Hur mår du idag då? :)

2011-01-28 @ 10:09:41
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av bra filmtips!



Om du gillar Filmster.se kan det vara bra att veta att det går finfint att följa bloggen via BÅDE Facebook och Bloglovin'! Bra va?! :)



Ha en underbar fredag!

2011-01-28 @ 10:23:09
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback