Smoothie!

2011-01-20 @ 13:33:41
Hejsan:)
Ligger just nu och äter/dricker smoothie med massa goda bär i och massa gott.
Håller på att somna fan ska nog sova några timmar och sedan ut och gå för mysigare att gå på kvällen plus att jag kan tvinga med min pojkvän hihi:)

Ska nog ta ett bad sen också och måla naglarna och så:)


Haha synd bara att jag gjorde så mycket är super mätt nu.

Plus jag köpte en cola idag eftersom jag får dricka det en gång i veckan och har bestämt mig att spara den tills ikv eller imorgon hihi:)

Har inget att skriva om just nu haha hatar såna dagar när inget händer typ, men kom gärna med förslag om vad jag kan skriva om?

Hörs efter en timmes powernap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback