Skooooola

2011-01-17 @ 12:13:39
Nu har jag lite tid att skriva hihi.
Hade först svenska kollade på en film om rasistskit typ, värkade ganska sorlig.
Vi hann inte se klart den så på onsdag ska vi göra det.

Sen hade jag datakundskap så jävla roligt tycker jag fast inte lika roligt med man ska ha prov sen..
Och sen hade min klass matte prov så då passade jag på att gå upp till Lena för att prata med henne men hon var inte där så jag gick till skolsyster som ville träffa mig, haha fick säga massa frågor kanske sa lite för mycket bäst att hon inte säger till mammsen;)
men har inte dom tystnadsplikt??

Sen vägde jag mig.... Ohno måste gå ner i vikt ska verkligen skärpppppa mig seriöst åt en chokladkaka igår och en cola..
Men ska nog köra på ut och springa och gymma sen äta barnmat haha:D

Och nu måste jag vänta tills kl fyra för att prata med Lena, så tänkte sitta och göra lite matte, och blogga lite.
Ska be min pojkvän komma hit så jag får sällskap men den smartisen har inga batterier på sin mobil så hoppas han hör av sig..

Nu ska jag inte skriva en bok, ni får outfit bild sen och facepic men jag bjuder på en bild igår
med jag badade:


Tjock&glad kexchoklad!
Haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback