Shoooopppping!

2011-01-14 @ 23:16:42
Här kommer lite bilder på vad jag har köpt, orkade inte hålla upp allt eftersom jag fick ta i webcam..



Linne/klänning, med tryck.


Skinnhandskar, har redan sånna hemma men frös så köpte dom:)


En långklänning, i mjukt tyg.


Ett linne, spets och lite volang.


Klänning, med axelvadd/puff.


Tröja, med stora fikor.


Vanliga svarta tajts, ett par jeans liknade också.


Vanliga svarta jeans, med högmidja tyvärr lite stora i benen.


Söt liten topp/klänning, med volanger neråt.


Byxor, vettefan vad dom heter men as snygga är dom.

Sen orkade jag inte mer haha:D men fler bilder kommer:)

Nu ska jag och Älsklingen ut och puffffaaa sen blire nog film och juste var lite nyttig ialf satt nyss och åt avokado med citron och salt!! ÄLSKAR DET!

aja Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback