Säg aldrig NEJ!!

2011-01-28 @ 22:10:15
Hejsan, jag vet att jag har varit sämst på att blogga idag..
Men har haft världens mensvärk hela dagen och då har jag ätit massa skit så har suttit och fan gråtit av ångest..
Haha ibland undrar man varför man föddes som kvinna-.-
Pojkvännen kom tillslut och så lagade vi mat, kanske lite för mycket åt som en gris och nu står min mage ut..

Nu mår jag lite bättre och ska snart ladda ner film, sen sova.
För imorgon måste jag upp ganska tidigt för att sedan börja plugga, engelskan måste bli klar och ska göra frågor om naglar typ sen måste jag läsa min engelska bok..
Fan börjar bli mycket nu och på måndag har vi redovisning och tisdag också-.-

Och så ska jag hinna sola imorgon.

Jag och min pojkvän satt nyss och pratade om våran resa för roligt kommer det att bli:)
Vi kommer bo i en lägenhet i playa del ingels, måste köpa in massa bikinis osv:)
Men tror nog min syster kommer hem med massa najsiga sommar kläder som jag kan låna.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback