pluggpluggplugg!

2011-01-17 @ 13:47:11
Hatar matte men älskar matte när man förstår, då är det ju fett najs att bara sitta flera timmar och skriva.
Men nu har jag kommit till ett tal som jag inte kan buhu!

Aja tog lite tid för att blogga då hihi snart är det bara två timmar kvar jag behöver sitta här, börjar bli hungrig och sugen på cola..

Hoppas mammi har köpt ägg för då ska jag göra en god ägg macka, om hon har köpt bröd också..
Vafan får väl dra förbi Pappa och äta hälsa på mina syskon också:)

Vill sola också men mammi jobbar kväll:(, och har några hundralappar i min plånbok löst som jag är väldigt sugen på att handla upp men ska betala penslarna för doooom..

Aja lika bra det.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen fortsätta plugga, vad ska ni göra idag en tråkig måndag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback