Life

2011-01-18 @ 21:04:56
hej:)

va ute och gick typ 20 minuter en hav timma, tvingade med pojkvännen haha han sprang nästan efter mig för jag gick så fort, nu sitter jag och dricker ett stort glas vatten.

Får bara lust att sluta äta och låsa in mig på ett gym eller något..

Jag vill så gärna ha den dröm kroppen jag alltid önskat mig men det är så jävla svårt, hur ska jag kunna sluta äta allt gott med min omgivning äter sånt hela tiden??
Vad ska jag äta med det är tjejkväll?
Eller vad ska jag äta med pojkvännen kommer hem med massa godis och cola?

Jag vill ha någon där en person som jag ser upp till en vuxen som säger till mig ja Anna du är fet så gå och gör något, och typ slänger godiset jag håller i..
Jag får ta dag för dag och se vad som händer nu ska jag duscha tvätta bort sminket som finns kvar, och sova eller juste måste hitta något att ha på mig imorgon, nu vart de här inlägget lite deppigt men ville skriva av mig lite..

Så vad har ni gjort idag?

Skriver godnatt senare, orkar inte ta mig upp seriöst vad ska jag göra?!? TIPPPPPPPPPS??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback