JAG VILL DÖ!

2011-01-17 @ 15:08:17
Jag vill bara döö, är skit hungrig och sitter och väntar har gjort hundra sidor matte, och har väntat fyra timmar fan..
Nu är den bara en timme kvar och jag vill hem men drar jag hem kommer hon säkert smsa att jag kan komma nu, letade efter henne och vet att hon har tid att prata nu men nehe då hittade man bara hennes klass..

Jag vill hem tvätta bort sminket, mysa med min älskling äta något:D

Men måste vänta not fun..

Har inga söta bilder på mig heller för ser ut som ett helvete mitt smink har typ blåst bort eftersom det blåser så mycket ute och sen så känner jag mig bara så stor och ful även fast jag har ASsnygga kläder hih:)

Såå några tips om vad jag kan göra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback