jag är i himmmmeln

2011-01-27 @ 14:40:21
Halloj!

Kom precis upp från badet och det var underbart!
Kollade på en hel film också haha släckte i hela badrummet så bara min data skärm lös.
Men efter en stund så vart vattnet kallt så fick låta nästan allt rinna ur sen hade i mer vatten, kan inte beskriva hur mycket jag behövde det där:)

Är som ett russin nu haha.

Aja nu ska jag ta något att äta sen ska jag tvätta håret för har lite olja i.

Men vi hörs strax och dagens outfit kommer inga bilder på, men hade Mjukisbyxor,pojkvännens tröja sockor och uggs..
Jag orkade ju inte gå upp imorse så stressade sönder mig och gick utan smink..-.-

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Hur gammal är du? :)

2011-01-27 @ 15:21:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback