Fix klart!

2011-01-15 @ 18:25:05
Så där nu är jag klar med mitt smink.

Tänkte visa i bilder vad jag sminkar mig med:)

1

Först ett litet tunt lager av foundation, H&M.

2

Sen tar jag vanligt puder över hela ansiktet, H&M

3

Sen lägger jag blusher som ett c på kinden,H&M

4

Sen lägger jag puderskydd under ögonen.

5

sen gör jag ögonen:

Lägger först en bas skugga som är typ vitguldig,sen
lägger jag en lite mörkare guld på halva ögonlocket,
sen sist mörkguld lite sotning typ.

6

Sen borstar jag bort puderskyddet.

7

Sen mascara övre ögonfransarna&undre.

8

Sen rosa läppglas.

KLAR

Sen är jag klar hihi:)

Nu ska jag bara försöka fixa mitt hår, får väl bli platt utsläppt annars blire uppsatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback