Skolanbara skolan

2011-02-15 @ 10:14:59
Hej..

Vet att jag är sämst på att blogga men det är så att jag har så mycket att tänka på just nu.
Massa plugg och sånt-.-

Jag har varit lite nere för vill inte ligga efter längre vill få allt gjort men måste tänka på det som vi gör nu och allt-.-
Idag måste jag plugga natur hade tänkt att skita i det provet och göra det sen men ska försöka göra det iaf och sitta hemma och plugga.

Aja vad har annars hänt typ inge igår vare ju alla hjärtans dag men gjorde inget speciellt var som vanligt med pojkvännen hihi vi har ju alla hjärtans dag varje dag!!:)

Men ska fortsätta plugga vidare och samtidigt smygläsa lite bloggar hihi;)

Soppdieten går väl bra har inte ätit något onyttigt iaf och äter typ bara frukt och soppa så hoppas det håller så:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback