Myspys!

2011-02-18 @ 15:58:22
Hello!

Mår lite bättre idag men har så himmlans ont i halsen..
Aja dagen började med att min lärare ringde och väckte mig haha tackar henne för annars hade jag sovit bort hela dagen, efter samtalet så gick jag upp åt lite flingor orkade inte äta så mycket:), sen så tog jag en dusch och gick ut med systers hund i typ en timma gick runt i solen det var jätte skönt tills jag inte hade någon känsel i mina fingrar..
Aja sen kom jag hem och tänkte vila lite och börja städa innan Mammsi kommer hem men så kom Mamma tidigare än planerat haha;)
Så fick en latte av henne drack typ halva och den är hemgjord och nyttig;)
Men efter det började vi städa och nu sitter jag på mitt rum längtar tills min syster kommer hem för då ska vi göra gelenaglar :) Sen ska Mamma få en manikyr av mig:)

Aja vi hörs lite senare kommer nog spendera kvällen med familjen, får se om Pojkvännen kommer förbi.


Mummmmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback