Mat

2011-02-15 @ 11:02:36
Nu har jag slutat lektionen och sprang upp för att hitta något ställe jag kan sitta själv på..
Haha eftersom alla andra ska till maten och äta medans jag sitter här och äter min soppa :)
Blev tomat soppa hihi Mummms!
Men iaf önskar sara vore här då hade jag inte ätit soppa själv!:(

Vart är du Sara?? Saknar dig min lilla plutt!<3

Och nu fick jag reda på att man inte får läsa av på redovisningen idag utan man ska kunna det utantil, Tack godegud att jag valde det minsta och lättaste hihi;)

Så nu ska jag göra en liten punkt lista.


Dagens outfit
Svart tublinne från indiska
Svarta tajts liknande jeans
vit kofta


Facepic, ville inte sminka mig idag och orkade inte göra något med håret heller.

Nu ska jag äta upp sen fortsätta att plugga..

Önska mig lycka till!:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

aw saknar dig söti! är tillbaka imorgon!pusss

2011-02-15 @ 22:30:33
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback