Hosthost

2011-02-24 @ 15:50:18
Nu drar jag mig upp från sjukan och lägger på smink för att täcka över mitt sjuka ansikte..
Tyvärr går det inte att täcka mina torra läppar..-.-

Klätt på mig mina jeans och drar upp på stan för att kolla runt lite tar en sen lunch och sen så drar jag till polishuset:)
Jag kommer vara borta några timmar och sen så hörs vi senare, idag blire film mys och imorgon blire myspys med min älskling ska göra amerikanska pannkakor och massa frukt haha;)



Dagens outfit:
Svarta jeans från gina
Linne från h&m
Lite smycken
och en vit tröja över.



Facepic, sminkade mig med mina nya ögonskuggor som jag fick av min söta Mammi!



Mitt hår är äckligt så satte upp det i en bulle:)

Kommentarer

Postat av: sara

vad fin du är gumman, jätte fint sminad juu! och braavo med brynen! hihi<3

2011-02-25 @ 00:05:54
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback