Hos pappa

2011-02-04 @ 20:08:52
Är hos pappa, vi har precis ätit:)

Så nu sitter jag helt själv i soffan där nere.
Ska snart sätta på film åt småpluttarna haha sa till dom att inte kladda ner min dator, tycker det är så äckligt med kladdiga barn haha..
Men sen är dom ju så söta och mysiga helt underbara!
Men mina barn ska lära sig från DAG 1 att äta fint utan att kladda för sånt tål jag inte!!

Älsklingen ska ha slutat nu så väntar på att han ska komma hit till pappi så jag får lite sällskap:)



Har sättit på mig mjukisar och ska snart ta bort sminket:)
Imorgon blire en tidig morgon för då är man barnvakt igen då..
Aja hörs senare!

Kommentarer

Postat av: GUEVACCI

najs :) chillar just nu, händer något kul denna fredag? ;D

2011-02-04 @ 21:14:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback