Helt trött!

2011-02-08 @ 21:38:36
Hejsan har haft en stressad dag faktiskt, när jag skulle fixa lite saker så smsa Mamma och säger att jag skulle till tandläkarn hoppar på bussen och åker dit.
Sen kollar jag hur mycket pengar jag har ringt och smsat för på min mobil och då hade jag ringt/smsat för 299 kr och min smarta pojkvän har gjort en gräns på min mobil på 300kr så jag kan inte ringa mer och så..
Och så vart mitt buss kort baxat idag i skolan för kan inte ha tappat det..
Så kan inte skicka buss biljett från min mobil och har inga jävla pengar och nu får jag damp seriöst är jätte arg och har ont i huvudet har inte ens börjat läsa min bok och går inte ner i vikt och FAN bara nu blir jag arg på riktigt!!

Ska gå och sova nu, ligga och gråta och tycka synd om mig själv-.-

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback