Trööööött!!

2010-09-30 @ 19:41:48
HejHej:)

Kom nästan precis hem och är väldigt trött och ARG!!

Jag åkte till skolan och slutade fyra..

Sen åkte jag till stan med mina tjejkompisar, hittade ett par uggs som jag såklart köpte hihi:),

Efter det vart det såklart MAT haha på burgerking, ångrar det nu försöker ju vara lite nyttig men det går inge vidare!
Sen åkte jag buss en bit och tänkte gå resten av vägen hem men nej det orkade inte jag så hoppade på bussen direkt efter typ haha..
Men nu är jag hemma och ska berätta varför jag är så j*vla arg!!

Jo det är så att jag har råkat spärrat mitt simkort..
Så nu kan ingen få tag på mig och jag kan inte få tag på någon, och så hittar jag inte min puk-kod heller, så orkar inte göra största saken av det men min mobil är liksom haha mitt allt!!

Ni som är mobil beroende ni vet hur det här känns.:/

Aja jag ska ut och gå hade jag tänkt och kanske köpa en cola burk är verkligen sugen på det..


Men vi hörs innan jag lägger mig!

Ha det bättre än vad jag har nu Haha!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback