Min dag!

2010-09-29 @ 22:17:06
Hejhej:)

Jag har inte bloggat så mycket idag för jag va ju som sagt i skolan när jag skrev första inlägget och sen åkte jag hem var tvungen att vila för hade så ont i magen och råkade somna i några timmar.
Vaknade av att min kattunge hoppade på mig och rev sönder mina händer.. Men behövde vakna och få i mig lite mat och iprem.
Efter jag hade ätit så kollade jag lite på tv, måste ju följa idol juu!
Efter idol gick jag ut för att gå en powerwalk haha men det var så mörkt att jag såg inte hur jag gick, men men ringde ett samtal till min kära kompis så pratade vi hela vägen tills jag kom hem.

Jag tog nyss en dusch tänkte locka håret nu men orkar nog inte det, så ska nog lägga mig på mitt rum sen kolla lite på tv och sen sova!:)

Vill lägga upp bilder men vet inte hur man tar bilder från min iphone till min dator?
Om någon vet säg det gärna!

Hörs imorgon innan jag drar till skolan.

Ha en super bra kväll/natt!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback