Här kommer en bild!

2010-09-30 @ 21:20:34
Här kommer en bild på mig för någon dag sen tog inga bilder på mig idag för kände mig så otroligt ful..


Hej igen.:)

Nu är jag lite gladare för jag har hittat på hur man föröver bilder nu från min iphone till datorn!:)

Så här kommer en bild på mig som jag tog för kanske en två dagar sen för hade ingen på mig från idag bara några bilder på mig och min tjejkompis men dom lovade jag att inte lägga upp någonstanns haha;).

Aja nu ska jag kolla igenom mina bilder lite så kanske det kommer mer, anledningen till varför min bild är så liten nu är för det är ju första gången jag lägger upp bilder så ni får bli nöjda så länge.

Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback