Godmorgon!:)

2010-09-30 @ 09:01:30
Hejsan!

Vaknade nog för typ en timma sen och ville inte gå upp ville bara sova vidare..

Men nu är jag upp och väntar på att få åka till skolan, min buss kommer 09.43 så ett litet tag till får jag vänta.

Så vad händer idag då?
För mig blire skola och sen ska jag förbi stan och kolla lite på några nya klänningar från BikBok som min kompis tipsade mig att jag kunde gå dit och kolla.

Senare ska jag vara med pojkvännen och bara mysa hela kvällen ut och gå sen idol/mys:)


!!! BEHÖVER FORTFARANDE HJÄLP MED ATT LÄGGA IN BILDER FRÅN MIN MOBIL TILL DATORN!!
Om någon vet snälla skriv det som en kommentar eller till min epostadress
: [email protected].

Aja nu ska jag nog platta håret och vila lite för börjar få ont i magen,
Men bloggar lite senare kanske får ett inlägg från skolan om jag får tid:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback