Varmchoklad.

2010-10-05 @ 20:47:45

Nu har jag varit ute och gått med min tjejkompis, och sen skulle jag äta för måste ju få mat i mig annars funkar liksom inte jag haha;)
Men orkar inte äta eftersom jag har så ont i mina läppar(vet att jag klagar hela tiden) så gjorde jag mig en kopp med varmchoklad på Mammas sätt och då är den underbar!!
Och min vart det också hihi, ska bli roligt att få göra det till Pojkvännen när han kommer imorgon:).


Jag nyss i hissen på väg ner mot Tjejkompisen som
stod och väntade i kylan,
så tog med mig en halsduk till henne.





Sen gick vi runt lite och pratade till hennes buss kom!:)


Den godaaaaa chokladen jag gjorde.



Nu ska jag tvätta mitt hår,fixa mina naglar titta lite på tv senare sova.
Eller ska försöka sova för min kattunge kommer inte låta mig sova som
vanligt men annars brukar ju min pojkvän sova hos mig så då brukar han
ta bort katten när han är jobbig men nu när jag ska sova själv kommer
jag inte få någon sömn alls har jag en stor känsla av..:(

Höööörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback