Trött&hungrig..

2010-10-14 @ 21:41:33
Hejsan.

Har hjälpt mamma att städa och har suttit i soffan och läst en blogg som jag har verkligen fastnat för haha.
Men den kom jag ju på, jag har ju en egen blogg som jag kanske borde ta hand om hihi:).
Nu sitter jag i mörket och hoppas min Pojkvän kan komma med min mat snart.. Jag hatar att vänta för blir så trött så vill bara sova just nu men om jag somnar kommer jag ångra mig att jag inte var vaken och tog min mat..

Haha men nu ska jag försöka göra mig pigg och tänkte gå ut och gå lite som tur har Mamma somnat för annars hade jag aldrig fått eftersom hon är orolig att jag går själv, men ringer upp min tjejkompis så går jag inte så långt!:)

Hörs senare!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback