Tillbaka.

2010-10-09 @ 14:49:22
Hejsan:)

Är hemma nu från stan kom hem med en  jacka,nagellack& en BH.
Vi gick och fikade på Suprem där mina tjejkompis jobbade haha så pratade lite med henne också.
Där är bästa!! så gå dit nu alla och fika där;)

Nu ska jag bara ta det lugnt och senare ska jag hem till min tjejkompis och så får vi se vad vi hittar på.

Men det får ju ni såklart veta senare:)

Puss!

Här kommer lite bilder:



Dagens Outfit.
Väst: Lager.
Skinnjacka: Bikbok.
Tröja: Lager.
Tajts: Lindex.
Haha kanske inte bästa bilden men min Mamma fattade inte hur
hon skulle ta den..



Nya jackan: Kappahl..
Pris: 499kr.
Väldigt skön och snygg på tycker jag:)


Ny bh: Lindex
Pris: 179kr tror jag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback