Tillbaka från stan!

2010-10-01 @ 15:57:52
Hejhej:)

Kom precis hem från stan med pojkvännen min:)

Här kommer lite bilder från idag.


Jag&Älsklingen!



Uggsen på såklart! så mysiga:)


Vi gick och ät pizza! jätta gott vare:)


Och efter typ 5 sekunder såg min tallrik ut såhär..


Efter maten gick vi till en barnaffär och kollade på present till Älsklingens lillkusin.


Det här ville jag köpa till henne.. Eller kanske till mig själv?;)


Efter att vi inte hittade något, så gick vi och fikade,
Kladdkaka&chilatte&VARMchoklad..muumms



HAHA, bjuder på den här!


Nu ska jag och Pojkvännen vila lite och busa med kattungen, köpte några saker till den bilder kommer upp.
Bloggar senare ikv:)

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback