pliiiing

2010-10-22 @ 09:29:26
Haha har inget att skriva men har inte heller något att göra..
Vi har fortfarande lektion men nu när man är klar får man fixa sig och så, men orkar inte fixa mig men skulle vilja tvätta håret men kan göra det hemma senare idag!

Idag blire film,mys och hemma kväll med massor med gott& plugg får vi inte glömma..
Men men haha finns inte så mycket att göra just nu sitter bara och dra ut på tiden.

Pratade nyss med en av mina lärare om att hon hade gett mig frånvaro fast jag var där:S, och så var hon jätte dryg typ och hon skulle kolla upp det nästa vecka:s, aja det ordnar sig nog.

Haha saknar min Pojkvän som fan, vet inte varför men hade liksom svårt att lämna honom på Resecentrum..
Men kommer träffa honom senare idag! ska kanske äta något och plugga senare idag väntar på att min tjejkompis ska komma till min skola för min andra tjejkompis som går Frisör ska klippa henne hihi! ska bli roligt att se.

Jag tänker så mycket på allt seriöst måste tänka på mina pengar,mitt plugg,städa hemma busa med lillkatten,träffa vänner,Pojkvännen och familjen..
Är så glad att jag bytte till den här skolan men ändå känner jag pressen kommer, tänker inte så mycket på det eftersom jag har så roligt här och alla är så snälla!
Men sen tänker jag bara på allt plugg jag måste göra och alla lärare jag måste prata med eftersom alla verkar glömma mig..
Men hade en sån underbar kväll igår med mina underbara vänner, när vi satt på Grönagrodan, så mycket skratt så mycket snack så mycket gott!

Haha eftersom jag försöker dra ut på tiden så blir de här inlägget väldigt långt.
Jag vill äta och bara have fun!
Aja nu ska jag inte tråka ut er med mina ord..

Ha en underbar dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback