Penslar!

2010-10-27 @ 22:48:38
Föresten så imorgon ska jag få mina penslar till smink och sånt ett helt kit liksom!
Ska bli jätte roligt, kostar bara 250kr sen 250kr nästa termin, låter väl bra?
Sen om jag får tid ska jag kanske gå på stan med min tjejkompis som jag skulle träffa idag men min Pojkvän hade min mobil med sig hem så kunde inte höra av mig till henne:/
Så kanske ska passa på och träffa henne imorgon om jag inte ska vara med min lilla Älskling, hihi!
För hon vill shoppa eftersom hon har fått en FET lön.. FUSK!
Problemet är att jag har ju typ ett jobb hos min Pappa, och han ger mig väldigt bra betalt men det är så jävla tråkigt..
Ni anar inte det suger verkligen jag är inte en sån person som säger : Åhhhh pengar jag tar vilket jobb som helst!!
Jag är mer en person som vill ha ett jobb där jag har kul,tycker om och är intresserad av det liksom.

Sen måste jag köpa katt mat imorgon också och kanske kattsand vore bra..
Åh vad jag längtar till på fredag för då ska jag fixa mina naglisar hihi:)


Godnatt hörs imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback