Ont i magen..

2010-10-19 @ 20:31:22
Hejsan.
Nu har jag duschat och varit ute med min tjejkompis:)
Hon är så söt kom med fika från jobbet, hehe jag kanske tvingade henne men hon kom inte med det jag ville ha men ist kom hon med BULLAR som jag älskar:)
Nu gör jag inte så mycket har tyvärr inte ätit något för fick så ont i magen av bullarna hon kanske förgiftade mig den j*veln;)
Nej men det är väl för att jag har ätit så lite idag haha ovanligt för mig..
Så ska göra något gott som pizza i ugn synd bara att de är chammpisar på pizzan och det tycker jag inte om:(
Men proppade ju i mig några choklad bitar också hihi.
Sen blire upp med boken och sedan sova.
Bloggar kanske senare.. mitt batteri sjunker mer och mer haha har bara 34% kvar!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback