Oj!

2010-10-10 @ 00:28:35
Hejsan nu är jag hemma..

Råkade lägga upp ett gammalt inlägg bara för jag var tvungen att ta bort en bild på min tjejkompis för jag
hade gjort lite reklam om min blogg på hennes fb haha;).

Men vi hade jätte mys hos min tjejkompis och hon var barnvakt till hennes kusiner som är urgulliga.
Fick massa gott och sen slutade kvällen med en film, jättemys!

Nu är jag bara hemma och ska kolla lite på film sen sova.


ÄLSKAR dom här bullarna! GODASTE som finns.
Ni hittar dom på CafeSupreme!!


Efter två bullar vart det MAT..
Blir inte smalare utan tjockare;)


Sötisen jag var hos!:)


Kommentarer

Postat av: Anonym

söt tjejjj hallååååååååååå lägg upp med bullleee i munnen de sista½!!!! tillåtet

2010-10-10 @ 00:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback