MysPys!

2010-10-20 @ 20:57:25
Hellu!

Jaa som ni kanske fattar så har min dator dött, och har ju ingen laddare-.-, men det fixar sig för en snäll tjej i min klass skulle ta med sin laddare imorgon så jag kunde ladda min dator:)

Efter skolan drog jag hem och där satt en TÖNT i soffan och lirade fifa11..
och sen drog han hem till sig med min lilla kissemisse:(, så jag bestämde att jag kunde lika sova där också hihi:)
Men åkte förbi Pappsen som jag inte har träffat på år, och fick se massa fina bilder från när min morbror gifte sig och bilder från när Pappa och han tjej och min lillasyster var i Spanien.
Sen fick jag mat och massa gott!
Sedan åkte jag till min Pojkvän och nu är jag här dricker cola och ska snart kolla på film med hans Lillasyster:)
Imorgon blire skola och jag har typ inga kläder med mig haha så kommer se lite udda ut imorgon haha men sånt är livet;).


Ha en undebar kväll!

Så hörs vi imorgon Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback