Mätt&Glad!

2010-10-01 @ 20:03:11

Hejhej!

Efter jag och min Älskling vilade så bestämde vi oss för att gå på bio : Resident Evil 3D: Afterlife.
Men jag orkade verkligen inte det idag.. Ville hellre ha en hemma myskväll och orkade verkligen inte fixa mig hihi.
Så det ska vi göra imorgon ist:).
Sen vart vi lite hungriga så vi gjorde lite mat, kyckling i sås med potatis i ugn, haha skulle säga pommes men vet inte riktigt om det är de hihi.
Det vart jätte gott och min Pojkvän tyckte det vart JÄÄÄTTTE gott så han åt mycket, älskar att göra mat till han för då slipper jag slänga något och det blir inga rester;).

Snart kommer min tjejkompis hit och vi ska prata lite och så.
Annars ska jag bara mysa hela kvällen med godis och film med min Pojkvän:)

Bloggar lite senare.:)

Ha en underbar kväll så länge!



Jag och Älsklingen när vi vilar.


Lill grisen ville också vila.


Pojkar i disken ska det vara;)


Och flickor ska laga maten.. Ibland;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback