love

2010-10-14 @ 18:04:06
Hejsan:)

Förlåt för jag inte har bloggat så mycket men har inte haft så mycket tid.

Vaknade idag åkte till skolan roligt som vanligt:), haha men längtar väldigt mycket till jag får min dator..
Efter skolan åkte jag hem gick ut med hunden, sen upp mot stan, träffade min tjejkompis och vi kollade lite på
kläder tills på Lördag hihi..
Efter stan drog vi hem till mig hon färgade mitt hår&jag hennes.
Sen gick vi ut pratade som vanligt om allt!
Väntade på att hennes buss skulle komma sen drog jag in och nu ska jag duscha sen hjälpa mamma och städa.
Och städa mitt egna rum..

Väntar också på att Pojkvännen ska sluta jobba så jag får mat.. hihi
Just nu går det runt i min hjärna, ska jag ta mat och bli fet eller inte??


Aja här kommer lite bilder från dagen!



Färgerna jag skulle ha i mitt hår.


Gick ut med hunden i solen!



Hittade en mössa till min tjejkompis och den tyckte hon
om jätte mycket;)



Haha tog en Outfit bild på stan..
Jag vet.. förtjänar inte att ens visas för så ful jag var idag..



Redo att färga håret, haha med min tjejkompis färgar
måste man typ vara naken för att inte få kläderna nerskitade.



FärgarDAX!



Bild på mitt hår Före.



Och så här vart det:) vart ganska nöjd!



Haha seriös bild på oss ute i kylan!
Eller ska man säga bild på mig eftersom
jag fick bara ta med halva hennes ansikte..

Har massa mer bilder att lägga upp men måste få tillstånd av min tjejkompis annars blir hon ledsen..
Men bloggar lite senare för nu ska jag duscha:)

Ha det underbart så länge!

Kommentarer

Postat av: Anonym

okeeeej faannns ju bilder på söööta meeej:(

2010-10-14 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback