Huvudvärk..

2010-10-05 @ 16:08:18
Hejsan!:)

Har inte hunnit bloggat något, för sressade upp mig till skolan och nu är jag äntligen hemma..
Och hade tänkt att äta upp min glass men min bror har redan rensat så det är slut:(
Men men ska nog göra lite mat ist.
Idag ska jag plugga och bara ta det lugnt.
Och nu kan jag blogga mycket haha för min Pojkvän åkte hem idag och lämnade kvar sin dator så kommer
ha mycket tid till att blogga.

Kanske ska ta och träffa mina tjejkompisar medans jag har tid och kan haha;)


Min glass om jag ville äta idag!:(
Aja tur att jag fick lite igår..


Dagens Outfit.
Pälsväst: H&M, det var en jacka men klippte bort ärmarna.
Skinjacka: Vet inte..
Tröja: Gina
Tajts: Lindex
Uggs: Din sko


Jag just nu:), Klistrad framför datorn&tvn.

Nu ska jag kolla lite på tv sen fixa lite mat.
Men bloggar snart.

Ha det super så länge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback