HUNGRIG!

2010-10-06 @ 15:52:37
Hejsan:)

Är hemma nu med min Pojkvän och har gjort den goda chokladen till han och han tyckte den var jätte god:)
Och sen gjorde vi lite mackor för det finns inge verkligen INGE mat hemma..
Nu sitter jag och kollar på topmodel 7, och vill ha mat men måste vänta lite och diska för disken är full..
Men men tur att pojkvännen är här så han kan ta disken;)

Glömde ta kort på min Outfit idag..:/
Men tog lite andra bilder.


Började morgonen med att tvätta håret:)


Jag&Pojkvännen!


Mina mackor.. mmmmMm.. är fortfarande hungrig haha!


Jag just nu, sitter och tråkar i myskläder och funderar
på vad man ska hitta på idag/kväll.

Bloggar lite senare!

Ha det underbart så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback