hemmma

2010-10-27 @ 16:55:23
Hejsan!

Nu har jag varit på stan och dragit ut pengar, sen kollade jag hur mycket jag hade kvar på mitt konto då hade jag pengar så jag&Pojkvännen kunde äta på bk!
Haha hade ni sett mig äta ni skulle säga, Shhheeit har aldrig tjejen sätt mat?!?
Jag missade ju lunchen så va skit hungrig, sen sprang jag&pojkvännen till bussen haha och efter att ha ätit tror ni då att jag kunde springa haha neeeeej?
Men kom på bussen iaf, sen kom vi nyss hem och Älsklingen drog hem igen stackarn är tvungen att åka buss fram och tillbaka men han ska bara hämta en sak sen komma tillbaka.

huhu, nu ska jag mysa med min kissemisse som sitter och skriker efter mig haha har stängt dörren;)


Hörs senare pluttar!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback