Hemma

2010-10-11 @ 18:08:14
Hejsan.

Har varit hemma ett tag nu men har proppat i mig med massa gott haha;)

Längtar tills imorgon min första dag på min nya skola hihi, ska bli jätte kul!

Idag ska jag inte göra så mycket utan ska vara med Pojkvännen ska försöka tvinga med han att ut och gå för det behöver verkligen jag min mage är så stor att den nuddar marken...

Men men nu ska inte min blogg handla bara om mat(enligt nardos!!) så tänkte lägga upp lite bilder från idag&igår:)



Gårdagens Outfit.
Tönna tajts
Svarta shorts
Vitt linne
Vitt linne över
Jacka

Igår:
gick jag och min tjejkompis till grönagrodan för att fika,
haha men tyvärr hade vi inte med oss så mycket pengar så blev två chailatte som var skit äckliga..
Så drack typ två klunkar sen vart de inge mer..
Han som gjorde dom vet verkligen inte hur man gör chailatte:s
Då träffade vi Pia,Hanna,Selda som också var där och fikade, vi satte oss med dom ett tag sen var vi tvunga
att dra oss hemmåt för min Pojkvän stod utanför mig och väntade på mig.



Sen när jag&Pojkvännen skulle ta hissen upp till mig så
såg vi den här lappen..
och med NI menar dom min familj haha våra grannar hatar oss..
Eller inte alla men några gamlingar som hatar oss GROVT!
Men vi bryr oss inte för vi kommer ALDRIG flytta från våran
fina lägenhet;)


Idag:

Handlar min blogg om mat nu eller mohahahahahah;)




Jag just nu:) sitter& dansar till musik :D


Jag&Pojkvännen dricker cola såklart!
Och planerar att vi ska börja gymma och åka utomlands :)

Bloggar lite senare!

Puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

OMG BILDEN BORT!!!!!!!

2010-10-12 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback