Hemma igen.

2010-10-03 @ 22:06:39
Hejsan!
Nu är jag hemma igen från pappsen!
Hade en jätte mysig dag hos pappa med massa gott:)

Nu är jag hemma och ska kolla på någon film med Pojkvännen, vi har köpt massa gott så det blir ytterligare en mysdag:)

Imorgon är det skola..

Här kommer lite bilder från dagen.




Här är en av filmerna vi såg igår och den
här sög..


Här är den andra och den var lite bättre.


Började morgonen med en dusch! jätteskönt!


Dagens Outfit.
Skinjacka: vet inte..
Kofta: Gina.
Tajts: Lindex.
Uggs: Din sko.
Halsduk: vet inte..


Lillasyster som hade kommit till Örebro!



Lillebror som fyllde 3 år!:)
haha han ville inte vara med på bild..


Vi fick massa bullar och gott!


Men jag drogs ju såklart till GODISET!


Den godaste tårtan som finns!


Sötaste!
Lillasyster&Kusinen.


Haha den här bilden bjuder VI på;)


Kvällen hos pappsen slutade med en skål oliver!
MUMMMS!


Just nu är allt såhär..

Nu vill jag bara ta det lugnt och äta upp mitt godis sen ska jag sova.

Så säger godnatt nu för tror inte jag kommer ha någon dator mer idag.

Godnatt& ha en bra kväll/natt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback