Hemma igen.

2010-10-13 @ 19:41:53
Hejsan nu är jag hemma.:)

Har varit och handlat med Pojkvännen&Mamma.

Mammsen fick hem en ny mobil en Sonyericsson xperiax eller något sånt, själv försökte jag att få henne köpa en iphone 4 som jag har men nej det ville hon inte ha..

Men nu väntar jag på mat och ska nog städa undan lite på mitt rum och äta massa gott även fast jag inte borde men måste..

Här kommer lite bilder från dagen så bloggar jag lite senare.



Dagens Outfit.
Tunna tajts
Shorts
Converse
Kofta
Halvbody
Skinnjacka


Efter skolan åkte jag till Risbergska& träffade såklart min lillaplutt!



Åkte hem till Pojkvännen&åt massa goda
mackor, sen fort hem och ut med hunden..



Tog en liten bild på mig själv innan vi drog.



Älskar min lillakattplutt!



Haha en väldigt söt bild från mig i bilen från att ha handlat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback