Happyface

2010-10-07 @ 22:10:35
Hellluuu:)
Förlåt för jag inte har bloggat på hela dagen men har verkligen inte haft någon tid..
Dagen började med skola.. Och var verkligen inte på humör aså vart arg på allt
och alla, sen var jag bara för ledsen/arg för att anstränga mig idag!!
Men sen drog jag förbi Lager och då vart jag glad sen rullade det bra på med bra saker,
jag åkte till Marieberg nyss med min familj och Pojkvännen, vi åt mys kollade på kläder men det
var verkligen fullt eftersom det va ''super shopping'' så allt var typ rea, men vem orkar seriöst
stå i kö i flera timmar bara för att få något lite billigare?
Så plockade bara mina ögonbryn sen åkte vi hem igen och nu sitter vi hemma och myser lite.
Eller inte min Pojkvän eftersom han har plugg så han sitter inne i sin dator och pluggar plutten..:(
Här kommer lite bilder från dagen:
Dagens Outfit.
Tröja: Gina
Leggins: Lindex
Snygga skorna jag hade till från : H&M
HAHA förlåt.., men du är ju så söt!
Tjejerna jag gick till Lager med:)
Kvällens Outfit.
Nya västen: Lager 400kr
Nya tröjan: Lager 100kr
Leggins: Lindex
Skor: Nilsson
Halsduk: vet inte..
I hissen påväg ner mot bilen.
Haha försökte visa mina fina skor juuu..
Vi åt på Marieberg, här är min mat.
Jätte gott vare!
Pojkvännens mat:)
När vi kom hem kopplade jag hunden och så gick vi ut,
bytte om till mina gamla uggs eftersom min syster
glömde mina nya hos sin kompis..
Aja bloggar lite senare de här inlägget får räcka just nu:)
Ha en underbar kväll så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback