Goodlife.

2010-10-04 @ 17:37:52
Hejsan!

Förlåt för jag inte har bloggat på nästan hela morgonen/dagen.
Men hann inte imorse och kunde inte i skolan heller men nu är jag hemma och kommer sitta klistrad vid datorn hela kvällen hihi!

Här kommer lite bilder från dagen:


Dagens Outfit.
Eller morgonens haha för tyckte det vart för kallt så böt om.



Outfit.
Så här blev det senare.
Linne: H&M
Jeans: Gina
Uggs: Din sko
Ring: Gina


Haha HÄMD NOJAN!
Jag kom till skolan och då chillade vi i cafet;)


Haha Sötisen Nahrin vad med såklart!:)


Tema arbete.. Vi håller på med Kulturmöten typ..


Efter skolan drog jag upp på stan med den här Nörden!


Hittade en ASSSsnygg tröja som jag funderar på att köpa!
Vad tycker ni? Hiss Eller Diss?


Sen vart vi hungriga, och gick såklart till BurgerKing!


Sen gick jag till sjukhuset tog bort mina stygn..
Och så satt jag ute i solen och väntade på att pojkvännen skulle
komma och hämta mig.

Haha sen åkte vi till BurgerKing igen..
Men nu är vi hemma han sitter och pluggar och det borde väl jag också göra:)
Och idag ska jag tvinga ut Pojkvännen att gå ut med mig i skogen!
Så all mat försvinner;)

Men ska smörja in mina läppar nu med den nya krämen jag köpte idag och hoppas på att den ska hjälpa..
Så bloggar lite senare.

Ha en bra dag så länge!:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

orka äta med så många ketchuuuaaapp och orka att ja har dubbel haka men anyway sååå tjock man kan va äta två gånger på en o samma ställe, snacka om att du fått i dig en massa kalorier:s

2010-10-04 @ 20:15:31

Postat av: habibti

orka äta med så många ketchuuuaaapp och orka att ja har dubbel haka men anyway sååå tjock man kan va äta två gånger på en o samma ställe, snacka om att du fått i dig en massa kalorier:s

2010-10-04 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback