Godmorgon.

2010-10-12 @ 14:41:32

Hejsan, kunde inte göra något inlägg igår eftersom jag däckade fan direkt men jag la mig i sängen för att vila..

Men vaknade kl sju idag och mådde as dåligt:/
Så gck inte första dagen i min nya skola men känner mig redo för imorgon!!
Jag ser ut som ett monster som vanligt så här tidigt men har iaf tagit en morgon dusch myspys:)
Har diskat och ska snart vika tvätten och städa lite annars kommer mamma inte bli glad för jag inte gick till skolan idag..
Men sen ska jag&Pojkvännen åka och panta för vi har för mycket pant hemma(mest cola burkar) hihi...


Vad ska ni göra idag då?:)

Här kommer lite bilder för att börja dagen:


ÄLSKAR att gå ute när det är mörkt!
men tydligen finns det idioter som går runt och våldtar tjejer så man ska behöva vara rädd
när man är ute och går!!! Det stör mig jätte mycket, vad tycker ni?


Fixade mina naglar igår, men dom vart inte bra haha..



Jag påväg ner för att ut&gå med Pojkvännen!


Jag&Pojkvännen bjuder på en Morgonbild!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback