Godmorgon!

2010-10-08 @ 12:14:59
Godmorgon:)

Vaknade vid sju idag och skulle åka till skolan men hade så ont i halsen så orkade inte gå idag, sen är min lilla
kattunge sjuk också..:/ är jätte orolig över han och försöker få tag på min Pojkvän som är i skolan och
se om det är farligt eller om vi måste åka iväg med min lilla kissemisse..

Idag är det fredag åhhhhh så SKÖNT!
Och idag blir det fika med mina tjejkompisar som jag inte har träffat på länge faktiskt,
Sen är vi nog hela kvällen hoppas jag!
För min Pojkvän ska sova hemma hela helgen så ska försöka vara lite med familjen&vänner:)


Bloggar lite senare just nu förtjänar jag inte att vara med på bild för mina läppar ser hemska ut och skulle vilja sminka mig men har ju för torra läppar och då kommer det bara bli värre!! Jag orkar inte sitta och klaga utan ska göra lite choklad pannkakor.
Gott&onyttigt för en början på en lång fredag!


Hörs senare, ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Postat av: Anonym

ALLTSÅ RIIIKTII FITNA DU EEE HALLÅÅÅÅ NU HAR DU GJORT REKLAM TILL DIG SJ PÅ FB U VET VEM SOM KOMMER KOLLA SÅÅÅÅÅÅÅÅ BILDEN ^PÅ MIGGG BORT GENAST!!!.........

2010-10-08 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback