Godmorgon!

2010-10-29 @ 12:39:49
Vaknade för några timmar sen av att Pojkvännen gick till skolan.
Och jag försökte fortsätta sova men min kissemisse ville inte så då gick jag upp och sätte på datorn och började kolla på unga mödrar haha, så nu har jag inga fler att kolla på nu måste jag vänta tills det kommer fler avsnitt..

Jag&Pojkvännen hann aldrig kolla färdigt på filmen igår vi båda var jätte trötta så bestämde oss att sova ist, men den var skit bra och kommer nog kolla färdigt på den ikv:)

Nu blire städning sen ska jag fixa mig lite och dra upp på stan för jag ska hämta mina skor som min tjejkompis har lånat och hon jobbar idag så ska hämta dom där. Sen kanske Pojkvännen har slutat då kan vi gå runt lite på stan kolla lite sen hem och bara mysa hela kvällen om jag inte ska ha spakväll med min tjejkompis, mhmm får se hur det blir!


Godmorgon bild, och på mina fina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback